2015. február 25., szerda

38.-ik hét

Lassan a finishben vagyunk.
A kórházi csomagunk kész,mindent beraktam,azt hiszem.Tejserkentő homeós bogyó(ricinus communis 5 ch),alkoholmentes sör(szigorúan csak a tejelválasztási hatása miatt :D ),maláta-cikória kávémix,hálóingek,papucsok,stb,stb...
A babaruhák,textilpelusok ától-cetig átmosva a házi,folyékony mosószeremmel.
(ezt leírom,hogy hogyan készíttem,mert a kismamaagyamnak köszönhetően tuti,hogy kimegy a fejemből:10 dkg mosószappant lereszeltem,majd felöntöttem 4,5 liter tisztított vízzel,de úgy tudom,hogy forralt csapvízzel is jó,majd felraktam főni és addig kevergettem,míg el nem olvadt teljesen.Nem forraltam.Hagytam egy éjszakát pihenni,majd bottrumixxal átkevertettem az egészet és flakonba töltöttem.A mi ruháinkra is tökéletesen működik,mosáskor még 3-4 ek mosószódát is adtam hozzá.)
A házi öblítőmre is büszke vagyok:3 dl ecethez(10%-os)hozzáöntöttem 7 dl szintén tisztított vizet(itt is jó a felforralt,majd lehűtött víz),4-5 csepp teafaolaj,ill. pár csepp tetszés szerinti illóolaj(NEM ILLATOLAJ,hanem 100%-os ILLÓOLAJ).Nekem a kedvenceim:ylang-ylang és grapefruit.Ezt összerázzuk és mehet a mosógép öblítő tartályába.
Mosható pelenkázni fogok,ami reményeim szerint,nem lesz bonyolultabb,mintha eldobható pelenkát használnék.
Flóra bőrét nem szeretném irritálni különböző babaolajokkal,amiben ki tudja,hogy mennyi kőolajszármazék van,helyette kókuszolajat fogok használni.A kókuszolaj popsikrém gyanánt is fog funkcionálni.
Nedves popsitörlőt szintén én "eszkábálok össze".

http://naturmami.hu/popsitorlo-hazilag/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése